Lucentia tuottaa IVR-, APJ- ja älypuhelinpalveluita sekä -ratkaisuja erilaisten puhelinta hyödyntävien yritysten tarpeisiin. Tänä päivänä asiakaskuntaamme kuuluu hyvin erilaisia yrityksiä. Jokainen yritys, joka haluaa nykyaikaisella ja asiakasystävällisellä tavalla olla mukana kehittyvässä tietoyhteiskunnassa, on potentiaalinen palveluidemme käyttäjä / tarjoaja.
Kun normaalit puhelimen ominaisuudet eivät riitä palvelemaan tarpeitanne puheluohjauksessa, tiedottamisessa tai puheluvirtojen seurannassa kannattaa tutustua tarjoamiimme puhelinpalvelin- ratkaisuihin.
Käyttäjän tekemillä valinnoilla, näppäimien painalluksilla, puhelun aikana voidaan soittaja ohjata haluamalleen vastauspisteelle, tai siirtää palvelusta toiseen. Lisäksi käyttäjä pystyy tekemillään valinnoilla vaikuttamaan kerättävään tietoon. Esimerkkeinä erilaiset mielipidetiedustelut, äänestykset ja automatisoidut tilaajapalvelut. Näppäinpainalluksien lisäksi soittajalta voidaan tallentaa myös puhetta, joka voidaan taas jatkokäsitellä joko puhelimitse tai vaikkapa internet-selaajan avulla.
Äänen käsittelyssä ja siirtämisessä tallennus toimii tietysti myös toisinpäin. Palveluihin liittyviä tiedotteita ja ääniä voidaan helposti siirtää puhelinjärjestelmään joko puhelimen välityksellä tai internet-selaimen avulla ylläpitosivuiltamme.
Kun soittajalle pitää tarjota erilaisia vaihtoehtoja puhelun sisällön tai ohjautumisen suhteen, on useiden puhelinnumeroiden sijasta kustannustehokkaampaa käyttää valikkopalveluita, joissa soittaja voi puhelimen näppäinten painalluksilla ohjata puhelun etenemistä. Valikkopalveluita voidaan yhdistää tehokkaasti myös erilaisiin mediapalveluihin ja soittajalta haluttavien tietojen keräämiseen sekä palautteen saamiseen.
Tiedoitepalveluiden skaala on lähes rajaton. Tällä hetkellä tiedottamista voidaan hoitaa ääni-informaationa soittajalle tai puhelun vastaanottajalle*, puhelun aikana (ja tekstiviesteillä) tilattavilla lyhytsanomatiedotteilla sekä interaktiivisesti, puhelun kulun mukaan sisältöä muuttavilla internetsivuilla.
Lucentian IVR-palveluissa lähtevä puhelu voidaan aktivoida vastaanottajalle myös tekstiviesti- herätteisesti, aikaohjauspohjaisena tai jostakin muusta sähköisestä tapahtumasta alkavana tapahtumana.
Tiedoitepalveluiden tapaan palautepalveluiden skaala on huomattavan suuri. Palautetta voidaan kerätä itse soittotapahtumasta, sekä soittajan puhelun aikana tekemien valintojen pohjalta. Soittotapahtumasta saatavien tietojen keräämisessä voidaan hyödyntää tehokkaasti muita Lucentian tarjoamia palveluita, kuten mediaseurantaa ja laskuspalveluita. Puhelun aikana kerättävää dataa voidaan taas hyödyntää tehokkaasti joko puhelun aikana, esim. peleissä ja kilpailuissa, tai jälkikäteen kuten erilaisissa tilaaja- palveluissa. Tehokkaana lisänä toimii Lucentian reaaliaikainen liittymän identifiointi, jonka avulla liittymän tiedot voidaan tarkistaa palvelua käytettäessä. Katso lisätietoja -> MEDIAPALVELUT
Parhaiten kuormaohjaus osoittaa tehonsa yhdistettynä aikaohjauksen kanssa.