SMS-, Lyhytsanoma- ja Tiedonvälitys­palvelut

Lucentia tuottaa SMS-, lyhytsanoma- ja tiedon­välitys­palvelut sekä -ratkaisuja erilaisten puhelinta hyödyntävien yritysten tarpeisiin. Tänä päivänä asiakas­kuntaamme kuuluu hyvin erilaisia yrityksiä. Jokainen yritys, joka haluaa nykyaikaisella ja asiakas­ystävällisellä tavalla olla mukana kehittyvässä tieto­yhteis­kunnassa, on potentiaalinen palveluidemme käyttäjä / tarjoaja.

Yleistä

Tekstiviestipalveluilla voi tehdä kaiken sen mitä puhelimellakin, melkein. Toisaalta sillä voi tehdä moni asioita enemmän, yksinkertaisemmen ja edullisemmin. Tekstiviestipalvelut eivät voi olla niin aikakriittisiä, mutta samalla suurempien massojen hallinta on helpompaa.

Viestien sisältöä ja kerättäviä/saatavia datavirtoja voidaan käsitellä ja ohjata useilla eri tavoilla, ja niistä saatavia ominaisuuksia voidaan hyödyntää monilla eri tavoilla, joista seuraavassa muutamia esimerkkejä:

Käyttäjän tekemillä avainsanavalinnoilla, voidaan käyttäjä ohjata seuraavaan palvelun vaiheeseen, antaa palautetta tai välittää tiedot eteenpäin. Esimerkkeinä erilaiset mielipidetiedustelut, äänestykset ja automatisoidut tilaajapalvelut. Tulevat viestit ovat reaaliaikaisesti käytettävissä ja nähtävissä verkkopalvelun kautta.


Tiedote­palvelut

Tiedotepalveluiden skaala on lähes rajaton. Tällä hetkellä tiedottamista voidaan hoitaa tietysti ääni-informaationa puhelimessa, mutta myös interaktiivisesti tekstiviesti­palveluilla esim. internet­rekisteröitymisen aikana, lisätietojen antamiseen/keräämiseen tilausten yhteydessä jne.

SMS-palvelu voi toimia myös puhelutapahtuman herättäjänä tai soittopyynnön vastaanottajana. Tämä on erittäin tehokas tapa hoitaa esimerkiksi yrityksen asiakaspalvelun ruuhkatilanteita tai helpdesk-yhteydenottopyyntöjä. Lisätietoja lähtevän puhelun käyttämisestä saat parhaiten yhteyshenkilöidemme kautta.

Ohjaus­palvelut

Tekstiviestillä voidaan siirtää helposti dataa palvelun käyttäjältä esimerkiksi erilaisten sovellusten ja ohjelmistojen käytettäväksi. “Työvuoroon/kohteeseen” kirjauminen on tästä hyvä esimerkki.
Katso myös median tehotyökaluksi suunniteltu mankeli.fi

Palaute­palvelut

Tiedotepalveluiden tapaan palautepalveluiden skaala on huomattavan suuri. Palautetta voidaan kerätä itse viestitapahtumasta, sekä lähettäjän tekemistä avain- ja hakusanavalinnoista. Soittotapahtumasta saatavien tietojen keräämisestä poiketen tekstiviestipalveluissa liittymätietojen luovutus myös palveluntuottajille. Tuotteeseen on helposti yhdistetävissä myös puhepuoleltakin tuttu mediaseurantapalvelu. Puhelun aikana kerättävää dataa voidaan taas hyödyntää tehokkaasti joko tapahtumaketjun aikana, esim. peleissä ja kilpailuissa, tai jälkikäteen kuten erilaisissa tilaajapalveluissa. Tehokkaana lisänä toimii Lucentian reaaliaikainen liittymän identifiointi, jonka avulla liittymän tiedot voidaan tarkistaa palvelua käytettäessä. Katso lisätietoja -> MEDIAPALVELUT

Back to top