Lucentia tuottaa SMS-, lyhytsanoma- ja tiedonvälityspalvelut sekä -ratkaisuja erilaisten puhelinta hyödyntävien yritysten tarpeisiin. Tänä päivänä asiakaskuntaamme kuuluu hyvin erilaisia yrityksiä. Jokainen yritys, joka haluaa nykyaikaisella ja asiakasystävällisellä tavalla olla mukana kehittyvässä tietoyhteiskunnassa, on potentiaalinen palveluidemme käyttäjä / tarjoaja.
Tekstiviestipalveluilla voi tehdä kaiken sen mitä puhelimellakin, melkein. Toisaalta sillä voi tehdä moni asioita enemmän, yksinkertaisemmen ja edullisemmin. Tekstiviestipalvelut eivät voi olla niin aikakriittisiä, mutta samalla suurempien massojen hallinta on helpompaa.
Viestien sisältöä ja kerättäviä/saatavia datavirtoja voidaan käsitellä ja ohjata useilla eri tavoilla, ja niistä saatavia ominaisuuksia voidaan hyödyntää monilla eri tavoilla, joista seuraavassa muutamia esimerkkejä:
Käyttäjän tekemillä avainsanavalinnoilla, voidaan käyttäjä ohjata seuraavaan palvelun vaiheeseen, antaa palautetta tai välittää tiedot eteenpäin. Esimerkkeinä erilaiset mielipidetiedustelut, äänestykset ja automatisoidut tilaajapalvelut. Tulevat viestit ovat reaaliaikaisesti käytettävissä ja nähtävissä verkkopalvelun kautta.
Tiedotepalveluiden skaala on lähes rajaton. Tällä hetkellä tiedottamista voidaan hoitaa tietysti ääni-informaationa puhelimessa, mutta myös interaktiivisesti tekstiviestipalveluilla esim. internetrekisteröitymisen aikana, lisätietojen antamiseen/keräämiseen tilausten yhteydessä jne.
SMS-palvelu voi toimia myös puhelutapahtuman herättäjänä tai soittopyynnön vastaanottajana. Tämä on erittäin tehokas tapa hoitaa esimerkiksi yrityksen asiakaspalvelun ruuhkatilanteita tai helpdesk-yhteydenottopyyntöjä. Lisätietoja lähtevän puhelun käyttämisestä saat parhaiten yhteyshenkilöidemme kautta.
Tekstiviestillä voidaan siirtää helposti dataa palvelun käyttäjältä esimerkiksi erilaisten sovellusten ja ohjelmistojen käytettäväksi. “Työvuoroon/kohteeseen” kirjauminen on tästä hyvä esimerkki.
Katso myös median tehotyökaluksi suunniteltu mankeli.fi
Tiedotepalveluiden tapaan palautepalveluiden skaala on huomattavan suuri. Palautetta voidaan kerätä itse viestitapahtumasta, sekä lähettäjän tekemistä avain- ja hakusanavalinnoista. Soittotapahtumasta saatavien tietojen keräämisestä poiketen tekstiviestipalveluissa liittymätietojen luovutus myös palveluntuottajille. Tuotteeseen on helposti yhdistetävissä myös puhepuoleltakin tuttu mediaseurantapalvelu. Puhelun aikana kerättävää dataa voidaan taas hyödyntää tehokkaasti joko tapahtumaketjun aikana, esim. peleissä ja kilpailuissa, tai jälkikäteen kuten erilaisissa tilaajapalveluissa. Tehokkaana lisänä toimii Lucentian reaaliaikainen liittymän identifiointi, jonka avulla liittymän tiedot voidaan tarkistaa palvelua käytettäessä. Katso lisätietoja -> MEDIAPALVELUT